bäst gånger 345556 just nu: la roux - bulletproof.

två timmar matte, en timme rast, ytterligare två timmar matte, slutar. träffade annas toyboy för första gången och jag var nervös, sa knappt någonting. åkte hem och förberedde middagen, sibb som hem och vi åt den underbara salladen. mötte upp alexandra för att en möta upp emma och nicole. tog en lång jävla promenad till bällsta där vi satt vid fjärilsudden ett tag, gick till tåget och sen gick vi ner till vallentuna igen. tog sen tåget där ifrån till lindo (tappade e och n på vägen) där vi mötte söta gossar. var där en timme och åkte sedan hem igen. jävla sibb var fortfarande ute så jag försöker nu muta hem honom med att säga att jag kommer ta två av hans energidrickor jag fan i kylskopet som ska var til deras lan. han får skylla sig själv.

nu sitter jag här med mig cola light och njuter till fullo. i morgon får jag sova ut, sweet. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0