15:25

jag har inte duschat på tre dagar. mitt hår ser ut som om det är indrängt i olja/smör.
tar jag ut toffsen så är det ett enda stort äckligt burr.
jag har samanlagt ätit en och en halv korv och några nachos med ostsmak idag.
och en massa cola light, självklart.
jag är förkyld som ett jävla as. har ett snorpapperberg bredvid mig.
jag har varit/är instängd på mitt rum med gardinen nerfälld, lampan släkt, tv av.
håkan hellström på.
vet inte ens vad det är för väder ute.
regnar det? soligt? molnigt? vill jag ens veta?
jag mår inte dåligt, det är inget fel på mig. jag hatar bara att vara förkyld. not.

Kommentarer
Postat av: miranda

:/<3

2009-08-30 @ 17:23:55
URL: http://scienceandromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0