01:29

idag var det först rep hos erik vid tre, jocke var faktiskt där idag!! praise the lord. sen tvingades jag med tvång med till täby. vendela, miranda och jenny skulle dit. gjorde ingenting där men det var mysigt. sen drog vi hem till odlingsvägen för att ha sjukamp, vendela gjorde upp ett fint schema och självklart började det med gren ett, "med andra ord". nämnde jag att jag var med miranda? kanske inte den bästa kombon men vi hade kul när vi förlorade i både det och gren två, tecken. sen satte vi oss ute med ljus, åt nån allt för söt chokladsörja som ven&jen hade smackat ihop, popcorn (blandade man sörjan och popcorn vart det en ypperligt god smak) och drack tillsist te. det var fint och jag gillar dem. har också planerat helgen och måste medge att jag längtar lite smått.

nu ska jag nog göra ett försök till att somna, kanske kommer kolla på factory girl också. har typ hicka. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0