12:06.

igår. vi vann inte. men det hade vi nästan inte räknat med heller. det fanns två andra sjuhuuukt bra band, alla dem andra var hard core rock. typ. fast det var kul ändå! calle med "hans" förstörda bil och uuuurgulliga bilden på hannes. ska lägga upp en bild sen på det. lite kul också att en som jobbade där kom fram till mig och sa att hon var jätteimpad av min sång. hehe. kom hem runt halv tolv så det vart inget clargott för mig.

tre barn kastar en bill fram och tillbaks till varandra och träffar en bil.
- neeej min bil! eh.. igen!
- hehe aa *tror honom inte*
- min bil!
- seriöst är det din bil?

*calle går till bilen med erik och kollar lite*

- aa det är en buckla..
- nej asså det är bara ljuset.
- nej, det är en buckla. där.

åh herregud, jag och miranda höll på att döö av garv! och att han kunde hålla sig så bra. helt sjukt. fattar inte att barnen trodde på honom i och med att han några få minuter tidigare påstod att en annan bil dem träffade var hans också. (dock gick det kanske inte riktigt till som jag skrev men nått liknande)

idag. har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra. får väl hoppas på att någonting dyker upp. kanske är med alexander och äntligen får se förra veckan gg avsnitt, kanske är med david och får honom att sjunga för mig (hehe) eller så kankse jag är med vendiwomen. skulle också vara najs. aja vi får se vad dagen bjuder på. aja kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0