11:20.

fredag. det vart grillning hemma hos sophia i ormsta. kött, beasås och pommes, mumma! det var hur mysigt som helst kan jag säga, och efter lite övertygelse så följde emma med hem till terrans pojkvän som hade lite krök så att säga. meeeeen hon satt där grinig och tjurade (även fast hon fick hur många glada energibollar som helst) lite så hon drog ganska snabbt. kanske lite förståerligt i och med att hon skulle upp och jobba på ett helt nytt jobb dagen efter. klockan sju typ. sen i och med att dem andra kvarstående brudjävlarna hade sina pojkvänner där så var det inte såååå kul för mig så jag stack också hem, en timme efter. men kvällen var mysig!

lördag. vaknade av tre sms och ett missat samtal. det är inte lätt alltså. i alla fall, minigolf på söder. hur mysigt? skitmysigt. vissa trodde ju att dem var bättre än andra....... jag var en av dem. tyvärr. men jag gick stolt där ifrån med mina välförtjänta sjuor och en strike, hem till mina kusiner där det var fika. sen så åkte jag till lindo där det var grillning, fast jag åt sushi. det gjorde min mobil också, fast mest soja. sen var man lite manlig där, kollade på robinson (christian ska ut!!), sen åkte vi till centrum och sen åkte jag hem.

idag. vaknade för en halvtimme sen och är hungrig. det ringde som fan i morse vid typ åtta tiden, vem fan vill nått då? idiot. funderar på att åka hem till mamma och sola idag, kan bli skönt. ska försöka bli brunade än en viss vendela.. bilder från helgen kommer snart. kyss

Kommentarer
Postat av: jen

det heter inte strike min vän.. det heter hole in one..........

2009-04-26 @ 14:03:06
URL: http://jnx.blogg.se/
Postat av: sofia

men åh, det är inte så noga

2009-04-26 @ 15:02:30
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0