LOVELY.


dock var hon mer negeraktig i verkligheten.


grät som ett litet barn så därför den extremt suddiga bilden.

  
hon hade köpt ett helt insane par steve madden. ge mig genast.

PRESENTER!

ett fint armband, det med stenarna. fast det är ju egentligen mammas, jag bara beslagtog den.
min hand ser cp ut men annars är allt bra.


victoria secret. fyra parfymer (pure seduction, sweet temtation, sweet daydream och love spell), en body butter (love pell. cherry blossom, peach and white jasmine) en hand and body cream (sweet daydream. apple, raspberry and vanilla) och en body lotion (casaba melo , plum and freesia).


en berlock som, om jag kommer ihåg rätt, ska ta bort avundsjuka och sen ett halsband.

 
victoria secret. två par söta trosor, varav den svarta som hade en liten toffs där bak. haha.

  
tre sötsaker. en kjol och två klänningar.

  
tröja, shorts och en underbar liten väska.
vem gillar inte presenter?
TACK SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0