usch.

det var planerat att jag skulle somna där runt ett tiden, men tror ni det vart så? nej. då började min äckliga jävla küüük mensvärk göra mer än ont. så där låg jag och vred mig fram och tillbaks i flera timmar. tv:n var på så program efter program rullade in och det var ett som handlade om plastikkirurgi och kvinnor som var mer eller mindre beroende av det. usch efter att ha sett alla ärr och skit efter allting så höll jag nästan på att spy. fint. men jag lyckades somnade där runt fem, och vaknade sen igen efter en halvtimme. sen somnade jag igen nån timme efter och sov ännu en halvtimme/timme, och nu kan jag inte somna om. drygt två timmars sömn då. me like!.. helvete.

nu ska jag försöka underhålla mig själv, kanske se på en film. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0