this is insane.

DEBASER HERE WE COME!!
jag har inte riktigt kopplat det än och jag vet inte hur det gick till men fick ett sms från erik igår när jag somnat som jag läste idag.. vi ska uppträda på debaser medis, vi gick alltså vidare igår. vad i helvete. DET ÄR SJUKT! det är stort. det är enormt.

ALLA MÅSTE KOMMA OCH RÖSTA PÅ OSS DÅ, INGA URSÄKTER GODTAS!

erik sa nåogonting om 30 och 31 maj, så boka ingenting annat än att gå dit då! annars är ni körda. tack på förhand. nu måste jag gå och duscha, sen blir det skola. är på ett toppenhumör, mmm lovely. kyss!




och jag hoppas att det inte var ett skämt sms jag fick av erik för då är han så gott som död.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Chocken har inte lagt sig än, ni SKA spela på debaser medis! yeees :)

2009-04-16 @ 10:30:53
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

DET ÄR SJUKT!! :D

2009-04-16 @ 17:34:52
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0