pani-i-i-i-i-i-iK!

hade skön sovmorgon idag vilket alltid uppskattas. tog på mig min nya klänning jag köpte igår och skickar lite sms med erik. det visade sig att vi skulle åka in till stan redan vid två och det skrev han precis innan jag drar till skolan.

problemen: jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och jag slutade inte innan två.

men i och med att vi hade håltimme (läraren var borta men vi hade uppgifter att gör) från tio till typ tre timmar efter så bestämde jag mig att inte vara kvar på matten, så där löste sig ett av problemen. jag har också köpt två biljetter till sebbe och mamma. usch har ångest vad gäller kläderna man ska välja bland. åååh! cp. kanske bara kör på dom kläderna jag har på mig. suck. aja jag är nervös nu. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0