oldie.

gammalt, vääldigt gammalt. men sött, lite för sött.

"okey men jag vill bara säga tack för du finns"

"kolla, min flickvän som jag gillar mer än ngt annat hon visar inte på ngt sätt att hon gillar mig, inte på msn elr ngn annan stans alls... istället heter hon om sin förra kille... i skolan så är det: hej puss, hejdå, puss... och jag gillar henne så mkt att jag inte vill förlora henne! så jag frågade en annan person om *******... eftersom att min flickvän inte svarade när jag frågade... så utan att mena något illa så frågar jag en annan om *******... och så spårar jag ur i det samtalet och känner att jag förlorat min älskade flickvän! så jag känner att det inte finns något från hennes sida till mig... men jag överdrev lite i samtalet och ångrar en del jag sagt... så jag skriver till min flickvän att vi ska prata dagen efter, då gör vi det och allt löste sig..."

nej nu ska jag kolla på wild child och sova. godnatt&kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0