mycket tänkande för en dag.

vaknade med ett strålande humör, var verkligen skitglad och tänkte "den här dagen kommer bli en bra dag". ack så fel man kan ha. till en början i alla fall. jag satte mig på tåget som vanligt, men någonting var fel. inte ett enda klassansikte syntes. sophia och emma var borta. eller i alla fall hemma hos emma där dem båda sov och försov sig så att dem missade tåget och bestämde sig för att skippa denna långa skoldag. sen så visade det sig också att anna gjort samma sak. så där satt jag på tåget utan vänner och tänkte "den här dagen kommer suga pung".

matten gjorde i alla fall det, fattade ingenting som vanligt. men sen när det visde sig att jag, elin och vendela ska ses vid tre tiden och pimpa hennes bergsprängare samt sätta oss och mysa på fjärilsudden fram till fem då det är rep och att jag sen ska möta massor av töser för att handla mat och sen grilla hemma hos sophia så lightade det up my spirit so much. då gick jag tillbaks till tänkandet "den här dagen kommer bli en bra dag". och det kommer det, bara dem här tre timmarna kan gå lite snabbare och att solen kan skina lite på min balkong. nåväl, man kan inte få allt. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0