inga konstigheter.

ibland dyker det upp sidor där det kommer irriterande musik och reklam ifrån, det har jag börjat vänja mig vid. ibland dykert det också upp en liten ljudslinga som låter som att det kommer från ett elektroniskt piano. men nu har min dator börja köra med "all eyes on me in the center of the ring just like a circus". alltså circus med britney. det dyker upp en gång varje gång man sätter på datorn. första gången jag hörde det vart jag lite rädd då det lät högt som satan, men nu känns det mer som att jag sitter och väntar på det. hoppas det kommer snart.

det är nu jag går och kissar tredje gången på en helvtimme. någonting är fel. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0