im home bitches!

det var sex långa timmar i en svettlökig bil tillsammans smed familjen sandahl. men rolig. simons små dansmoves och saras konstiga namn till en lek. kan inte gå fel. fick dock lite (läs: mega mycket) magknip när jag satt och var rastlös och tänkte på att det är ett fjuttiga antal dagar kvar tills emergenza. shit nu kom det tillbaks. helvete. men direkt när vi kom hem så var det middag hos pappa med lite människor. kännde mig rääätt fräsch! men maten var god och det var lika kul att höra saras historier om hennes resa som för första gången man hörde dom.

jaha, i morgon är det skola. kul eller? träffa underbara klassen,mmmm längtar! nej ska väl snart börja göra mig i ordning för sängen, men först ska jag försöka gå igenom alla bloggar man är ständig kund på. wish me goodluck. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0