idag levde jag det hårda livet.

först var det superrolig skola, kollade klart på hotel rwanda. se den, se den, se den! den var så jävla bra och berörde en nått så otroligt mycket! den ska jag köpa någon vacker dag. du också. efter skolan så begav jag, sara, emma och sophia oss till täby för att fördriva tiden lite innan kulturafton på åva. vid fem skulle vi vara i skolan för att käka lite mackor och så för att orka vara kvar tills åtta. sara svek oss precis innan allting började men det gjorde ingenting för det var inte alls lika jobbigt som jag hade trott. vi skulle bara vara i ett mysigt rum vid biblioteket med massor av filtar, mysbelysning, kuddar och skit och läsa sagor för barnen som kom (det kom tre stycken..), käka chirre, dricka läsk, lyssna på musik och ta det lugnt. var vi där dem timmarna idag så tar hon bort två lektioner med skapande. det gillas.


hotel rwanda. gråter en skvätt när man ser trailern med denna extremt bra låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0