"du luktar som ett brasilianskt stjärtskynke"

försov mig i morse så fick stressa lite men jag kom inte försent. vi hade matte i en och en halvtimme en så slutade vi. åkte med terran och emma till centrum, där var det marknad.skit-kul. sen så kom vendela och jag gjorde henne sällis tills hennes moster kom. kan hända att jag käkade två glassar också, sssch. känns som att jag har värsta olindaläpparna nu efter glassarna.. sen fick jag sällskap på tåget av erik.

känner mig extremt otaggad tills runanspelningen ikväll. väldigt trist. men det kommer nog gå bra. får se om jag åker till clargott efter. tror erik sa nått om att vi skulle spela ganska sent bland alla banden. aja nu måste jag springa och kissa. kyss.

ps. har typ nackspärr ibland när jag rör på huvudet. skönt.

Kommentarer
Postat av: erik,

TAGGA

2009-04-17 @ 16:17:44
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

du ja!

2009-04-17 @ 16:34:45
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0