djävulsbarn.

hyfsat seg dag som vanligt men jag överlevde. har vart en otroligt skön dag om man tänker på vädret. vååååår! me like.

juste, igår skrev jag ett inlägg om simons äckliga kompisar. idag gjorde dom en till sak som får mig ogilla dom en gnutta mer! jo, jag går upp för dödstrappan till vår dörr trött som fan. när jag precis kommit innanför dörren så möts jag av ett ljud som jag först inte kopplade nått till men sen när jag tänkte efter så javisst! det var min dator! går ut i vardagsrummet och då kommer simon emot mig och försöker stoppa mig från att se vad dom små vildarna håller på med. vart sur som satan men sen sa simon förlåt och då gick det över.

nu är han nere och köper en redbull till mig så jag är nöjd. pappa t bjöd med mig på hockey idag igen, det är tydligen valletunas sista och avgörande match eller nått. tror suss också ska med. hoppas på att möta vendela där en man vet aldrig vad en där nyvegetariska människan beslutar sig för. sitter förövrigt och rockar till lite gammal och glad musik från en rödhårig rasta snubbe som pappa t satte på för en stund sen. men nu är det snart mat, lucky me. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0