chockad.

blev gulligt nog upphämtad av miranda som jag tidigare planerat, ehe.. hon körde och jag måste medge att jag var lite rädd. me sen vid runan så fick vi vänta i typ en timme tills allt skulle börja, tack martin. så där satt vi och pratade och väldigt blandade saker. sen var det dags, b&w intog scenen. man hörde inte så mycket av skönsången vilket vi tyckte var synd, men sen kom det fram att micken glappade så det var inte så konstigt. trist! men annars var dom duktiga. aja sen så var det röstning och dom gick chockerande nog vidare! otippat och jag sitter fortfarande och funderar på hur det kom sig. men kul!

nu ska vi tydligen hem till martin hela gänget, så hejdå! kyss.

Kommentarer
Postat av: M

jag tog oss dit säkert och smidigt iaf :)

2009-04-06 @ 11:23:09
Postat av: sofia

jo det är sant, det gjorde du (:

2009-04-06 @ 11:54:55
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0