bakarN.

igår. trött som fan åkte jag till martin igår, men det var lite halvmysigt. jocke tyckte det var lite lamt med snacks så han började baka chokladbollar. dom var faktist goda. förvånansvärt nog. men sen när klockan hunnit blivit ett så var det way pass my bedtime så jocke tvingade mig ta löpet till pingstkyrkan och fastän vi hade gott om tid. så vi fick sitta och vänta på tåget i typ tio minuter.

idag. ska snart ner och möta vendela och sen elin. vet inte vad vi ska göra men det är säkert bättre än att vara här hemma. sen vid fyra så ska jag följa med mamma och hämta sebbe och sen äta middag hos henne. efter det bär det av till frösundas djupaste skogar och hem till lilla hagge. tror vi ska på nerdcamp. roligt. hejhej klassen!

nej nu måste jag börja göra mig i ordning, tåget går om en kvart. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0