är trött.

sov knappt en blund inatt, hade stora smärtor som erövrade hela min kropp och vilket position jag än la mig i så gjorde det förbaskat ont. funderade på att inte gå till skolan idag men jag gick. fan va bra jag är. känner mig dock som en gravid grönsak, drar till med några "aj aj aj åååh" varje gång jag ska resa mig upp och gå lite. fyfan. emma och dem tror att det är sen promenaden igår men fan om det är det, hur otränad får man bli? åt ingen lunch idag så jag är lite småhungrig, sugen på en cola light är jag också. fan.

äh nu har vi väl matteprov, kommer gå så bra. nu gastar anna "sofia, släpp alla hämningar!" och dansar lite samtidigt som hon gapskrattar åt sig själv. gillar dig min vän. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0