21:54

hola amigos!
vi åkte inte förens halv nio igår så det blev inte till att gå upp där runt fyra som annars man ska dit. skönt ändå. så fem till sex timmar i bilen och vi är framme! skönt men det fanns ingenting att göra! jag somnade vid middagsbordet när vi satt där och spelade kort och grejer, då är man uttråkad. så jag gick upp till lilla stugan och kollade på film, big fish. hade svårt att förstå vad den handlade om men det löste sig. dregglade lite på simon och sen kom kusinerna, woho! dock kommer småttingarna om en timme eller nått, så jag har nått att se fram emot i morgon.

vad jag gör nu? äh sitter och lyssnar lite på mannen som spelas i högtalarna, jag tror ni vet vem jag snackar om. "pain throws you heart to the ground. love turns the whole thing around" lovley. kan inte sluta. aja nu har jag inget mer att skriva. sebbe har med dotan så det kommer inte bli asdåligt med uppdatering. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0