21:48

idag har varit en härlig dag. jag kunde sova fram tills några minuter över tio då nora kom och väckte mig. tack. sen så var det strålande sol hela dagen, men barnarbetet sattes i full gång och vi fick slita med trädgården. jag fick uppgiften att kratta (ett annat alternativ var att elda) bort ruttet gräs från en stor taggbuske. orkade inte kratta allt så jag bestämde mig för att jag var klar. sen så vart det en brutal lunch och sen påskäggs letande. ett måste. jag fann mitt näst sist men gav det sen till sebbe, som är för gammal för att leta, så jag kunde få min påskpåse med naturgodis. mums.

sen några timmar efter så var det lamm till middag. vendela, läs meningen igen och haka gärna upp dig på "lamm till middag". sen nu för drygt en timme sen var det påskbrasa som gällde. mysigt är ordet. pyroman till max, fast inte värre än elin. det går inte. aja snart blir det väl dags för filmtime eller nått, kanske fastnar här. kommer hem på måndaaaaag, längtar. kyss.


Kommentarer
Postat av: vengru

jag läste det en gång och blev irriterad

jag läste det två gånger och blev frustrerad

jag läste det tre gånger och blev arg

jag läste det fyra gånger och blev förbannad

jag läste det fem gånger och blev besviken

jag läste det sex gånger och tycker synd om dig som lever för att döda djur!!!!

2009-04-12 @ 11:37:46
URL: http://wendelaa.blogg.se/
Postat av: sofia

tack för reaktionen jag väntade på :)

2009-04-12 @ 13:59:01
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0