17:08.

vaknade av att pappa kom in och frågade om jag ville följa med till sigtuna (tror jag?) och fika med han och sussie samtidigt som han drog upp persiennerna så att solen strålade in. det fanns ingen chans att jag kunde somna om efter det. tack så hemskt mycket ditt lilla rövnylle till far. jag orkade dock inte följa med och fika utan jag åkte hem till alexander och kollade på efterlängtade gossip girl sen förra veckan och sen när anna book grät som ett litet barn samtidigt som hon klagade på diverse löjliga saker. det var ett avsnitt jag absolut hade gråtit floder för om jag missat, alltså gossip girl. så tack bubben.

nu ska jag se om pappas la food i ugnen bräns vid, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0