00:56.

ven, jen och mal kom hit och kollade på robinson. trevligt var ordet.

avlider av nervositet när jag får ett sms av erik där det står "we´re doing debaser :D" och sen uppföljer han det med "börjar sjunka in. fatta vad sjukt det kommer bli. typ soudchecka där och hänga i nån loge där typ wombats och håkan och those dancing days suttit. kommer bli mitt livs höjdpunkt." och sen efter att jag skrivit att jag fick världens magknip skriver han "fyfan vad coolt! för att ge dig mer ont i magen så kommer det vara mtvfok där och skit! tokigt :D"

sablaaaaaaaaR vad ont i magen jag har! tack erik. antar att det kommer något mer som får min magknip till maxnivå.. kyss.

Kommentarer
Postat av: erik,

jag är tokigt taggad nu! du måste också tagga till!

2009-04-19 @ 17:07:01
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

du är ond.

2009-04-19 @ 17:08:53
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0