you don't listen to me so i really don't know what to do

ikvällen var ganska värdelös rakt igenom, bortsätt från att man träffade lite sköna människor påväg till en fest i täby kyrkby. det började med att jag åkte till lindholmen med emma, vi skulle hem till max&david där alexandra höll till. som vanligt så gjorde vi ingenting och det var en ganska loow stämning så jag beslöt mig får att ta mig en sväng för att träffa erik och fredric. jag åkte till täby kyrkby och då visar det sig att jag skulle gå av vid kragstalund, jag väntade på tåget i max tio minuter för att åka tillbaka. när jag gått av vid rätt hållplats så fick jag gå själv i tio minuter tills sandro mötte mig. han skulle till samma ställe eftersom att det var fest där. vi fick typ springa så att vi skulle komma ifatt alla andra han var med eftersom att ingen av oss viste vägen. efter en lång stund av spörtningar så hann vi äntligen ifatt dom. det visade sig att det var johannes, dansken (as fult att jag ska kalla honom det men jag för tillfället kommer inte jag ihåg vad han heter..), och massa till. mycket trevligt. vi fick typ gå i en halvtimme. och då var vi inte ens framme.. suck. sandro ringde han som hade festen och frågade vart det var och då visade det sig att vi inte fick komma pga att det bara var killar där och att det bara var killar + jag som skulle komma dit. hejhej va bra! gått allt det i onödan. great. mamma hämtade mig och här sitter jag nu med min cola light i högsta hugg. god bless it.

måste upp och packa lite kläder som ska med i morgon också, ska upp åtta. ahh fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: vendi

det var ju jockes fest :)

2008-09-27 @ 17:39:23
Postat av: Anonym

yes :)

2008-09-27 @ 18:26:49
Postat av: erik

stackars skogsvandrar-sofia

2008-09-28 @ 00:12:42
Postat av: sofia

jag vet, tycker ganska synd om mig själv också faktist

2008-09-28 @ 11:37:03
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0