hei

idag var jag in school som vanligt och när jag slutat så vart det lite tjibb och tjabb med alexandra om jag skulle till tåget eller stanna kvar i klassrummet lite till och vänta på nästa tåg. min bästa vän väntade så snällt på mig vid tåget i typ en kvart och när jag väl kom så åkte vi in till stan för jag skulle bjuda henne på en cafe cooler. mums. vi drog därefter till lindholmen där alexander väntade otåligt på att träffa oss. det vart middag, en sväng på ica och undran och nougat, besök av en lillimpi, luftballong kollade, chips ätande (mest från alexanders sida), hälsa på hos david och max och sen home. träffade vendiwomen och malin när jag klev av tåget så det vart drygt en halvtimmes chittchattande med dom tvöö, vilket var kul. nu är jag hemma, är trött som satan och kollar the perfect man på 3:an.

nu ska jag hämta saft och kolla klart on the film. toodles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0