yo

hellu lovers, idag var det handledar dag som gällde och som jag tidigare nämnde så skulle vi till hägernäs någonstans och picknicka. när jag tittar ut ur fönstret efter jag gått upp så ser jag att det typ regnar och då vart man ju inte på värsta bästa humöret, det vart mjukisdressen som gled på och iväg till tåget och sen åka buss med några ifrån klassen. vi fick gå i typ en kvart för att komma till koblaja ladugården vi skulle till, eller vi skulle väl inte direkt till den utan bredvid men ändå. det stank och det regnade. suck. efter en stund kom äntligen solen fram och stekte på ganska bra och då vart man väl hyfsat glad.



kul att nån utlänning vid namn carnel har addat mig på msn och skrev "sofiaaaaaaaa" för ett tag sen. haha jag trodde av någon anledning att det var cia så jag svarade "ciaaaaaaaaaa" och fick då svaret "noooo :'(" och upptäckte då att jag skrev fel. fyfan, vem är han? han skriver bara på engelska och frågade nyss om vi kunde bli bästa vänner, ööh?! först tänkte jag att det kanske var en av vendelas påhitt eftersom att hon antingen ger ut min msn till konstiga människor eller ber mig adda, men jag tror inte det..
vill ni ha hans msn så hojta! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0