would you stand back baby cause i want to get a better look

hejhejheeeeeej
skola idag, suck. uttråkande. fast våra lärare är ganska roliga ibland ändå, som till exempel eugenia hon babblade på som vanligt och sedan stannar tvärt hos erika. "vilken fin väska du har. trevligt" med rysk dialekt haha. träffade även karro idag vid tåget! vart riktigt chockad, brukar träffa jonte lite då och då men aldrig henne. mycket trevligt :) hann tyvärr inte prata så mycket med henne eftersom att hon picked a annan vagn, men men någon annan gång maybe!

igår var en bra dag, födelsedag :) fick lite smått och gott av familjen men får ännu mer på lördag då släkten kommer och firar mig ^^ skolan var inte så bad heller, jag tror jag aldrig har skrattat så mycket på en och samma dag. me like! några få bilder ifrån skolan finns på fejjan :) tack för den dagen anna, emma och sophia!

anna bergendahl - have a heart

helt otroligt, alltså helt helt helt solklar röst. fattar inte, hon är sexton år och är redan grym som satan! :| så mycket bättre än orginalet (bonnie raitt - have a heart) också. det var länge sen jag hörde nått så bra.
alltså jag bara spelar om och om den igen, helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0