rubrik

god morgon!
gårdagen spenderade jag med min älskade pöktjej alexandra, det ryktades om att det var någon fest i kragstahooden så vi beslöt oss för att dra dit och checka lite. med oss hade vi oskar, björn och oskars kompis. och visst var det fest där men den var dock inte så kul.. eller alltså det var roliga människor men alla stod utomhus och det var ganska så mycket kallt. efter en stund så försvann killarna vi kom med hem till oskar så efter några hälsningar till gjorde vi det också och där spelade vi kort i typ en timme, vi försökte lära björn lite olika kortspel men nej, haha. till och med dom mest simpla var svåra för honom, så sött haha ^^ vi spelade hur som helst tills charlie kom efter att han åkt lite fel. haha han skulle till oskar dvs kragsta men åkte ända till täby, haha!

idag vet jag inte vad jag ska göra förutom att packa och dra hem till mamma. får bli en slapp dag, kanske gör lite matte? det är hel skumt för jag tycker faktist det är kul nu :O kanske beror på att alla i klassen är lika kassa, haha. menmen vi får se hur det blir. nu ska jag äta frukost så toodles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0