i'm finding every reason to be gone.

åh i morgon har jag sovmorgon, lycka! har börjat tjugo över åtta hela veckan och kommer göra det typ hela terminen, suck suck suck och åter igen suck. i morgon har vi handledardag vilket betyder att vi ska ha picknick på nått random ställe i typ solna eller hägernäs? kul. börjar nio och slutar tolv så jag ska försöka stå ut. resten av dagen vet jag inte var jag ska ta mig till och göra, det beslutet låter jag gud sköta åt mig. kanske skulle till vallentuna och hälsa på vendela, kanske inte. på kvällen ska jag i alla fall vara med linnea och det blir väl ett festletande då igen ;D hoppas vi bara inte slutar i sollentuna igen.. haha.

however, nu måste jag packa lite tills i morgon. toodles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0