tvestjärtar hit och dit

vid middagen för en stund sen så skulle sara resa sig upp..

mamma: sara vänd dig om
sara: va?
*vänder sig om*
mamma: aa du har en tvestjärt på din tröja
sara: aaaaaaaaaaa!!! ta bort den ta bort den!
*
skriker och hoppar runt helt hysteriskt tills den flyger av och landar någonstans i huset*
jag skrattar så jag gråter, samm sak med simba
 mamma: men gud va töntig du är sara. vart tog den nu vägen..
sara: men jag sa ju faktist till er att ta bort den

alltså det var så sjukt kul, sara är aldrig den som skriker sådär tjejigt eller nånting. hon ska alltid spela sådär cool och oberörd. det går en tvestjärt fri i vårat hus kom jag nyss på, känns underbart. för några timmar sen satt hon och spelade synt i sitt rum så att det ekade i hela huset tills simon skriker "men fan sara lägg av, du suger!" och ja det var sant. aldrig hört nått värre. hm nej kanske ska man ta och pallra sig till tv där uptown girls börjar på feman om tio minuter.. ja så får det bli, börjar bli lite lätt trött också. KYSS

Kommentarer
Postat av: mikaelak

haha asså ja garvar bara när ja läser de:P kan verkligen se de framför mig!xD

2008-09-09 @ 19:17:57
Postat av: sofia

haha det var sjukt kul! :D

2008-09-09 @ 19:37:24
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0