slappt

gästerna kom, gav presenter, tog kort, åt, pratade och gick. det var trevligt :) fick en smycke hängare, halsduk + två vantar, två skivor (vironica maggio och johnossi), mucho pengar så jag kan köpa min älskade väska yes! och lite annat smått och gott. nu efter har jag inte gjort ett piss förutom att pendlat mellan datorn och tv:n. ganska skönt men ändå lite tråkigt. håller på att bli sjuk också, attans. åkte med madre och köpte naturgodis för en stund sen och jag var helt ensam inne på ica, förutom personalen såklart. det var en upplevelse. typ som i en skräckfilm när man är helt ensam och blir jagad av en man med lång svart rock och blodig yxa. oturligtnog hände ingenting.

sitter och dunkar johnossi, så otroligt bra! måste köpa en till skiva med dom för på denna fanns inte alla bra låtar i know. och nu har jag ju money till det så yeey. aja ska fortsätta nörda mig nu, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0