rutinerade orienterare

så då var dagen över. orienteringen var ganska kul trotts allt och inte alls lika jobbig som jag trodde. kanske för att vi gick hela tiden och att vi tog några pauser. vi klarade det på topptid!.. hm, ja om man frågar oss i alla fall. vi följde ju mest bara efter alla som fick före oss och hittade på så sätt alla kontroller men vi hade klarat det annars också. tror jag. nåväl, efter allt skogsmullande så åkte jag, anna och emma till täby för att äta. vi mötte tessa och emmas systeryster linn. det vart taco för mig och äcklig burger king för dom andra - två. efter ett tag så drog tessa, emma och jag hem till namnet i mitten i brist på annat. där gjorde vi väl inte sådär jättemycket så det vart att dra hemmåt halv sju i hopp om mat. nu sitter jag här och chattar loss med miss park (i vanliga fall en hyfsat glad dragontjej) och kollar på idol.

i morgon blir det att gå upp seeent (; börjar nämligen halv ett, ahh vilken lycka! vi har resursdag ännu en dag och i morgon ska vi åka till rönnsjön(va?) för att ta några tester med naturkunskapen om jag inte missförstår mig. nåväl det blir nog bra, bara anna och emma är där som jag kan skratta åt och med. hejhej, kyss pårej <3

Kommentarer
Postat av: !vendi

gör ett inlägg om mig nu!!!!!!

2008-09-29 @ 21:47:29
Postat av: Anonym

vad tycker du? ska jag köpa skorna eller jackan?

2008-09-29 @ 21:53:46
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: sofia

det kommer!!!!!!

2008-09-29 @ 22:00:14
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0