plugga sofia, plugga!

hellu, skolan var bra och kul idag. skrattar oavbrutet när man är i skolan, mestadels åt anna och emma :) dom är fula. menmen, vi har såååå mycket plugg just nu och jag borde verkligen verkligen verkligen plugga just nu, meeeen jag orkar inte.. suck. det här är inte bra, har bara vart i skolan i snart två veckor. men alltså en sak jag inte fattar är att dom belastar oss med så mycket läxor efter bara en vecka. det är ju helt sjukt. någon dag framöver så har vi typ två eller tre prov på en och samma dag, aaaah jag kommer dö. hm, det är väl bara sätta igång då..

gjorde förövrigt mer matte idag än vad jag gjort på över ett helt år, yeey. KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0