otur

gårdagen spenderades med alexander och alexandra som kom och våldgästade mitt rum. vi gjorde ingenting om jag ska vara ärlig. tjejen åt mackor och killen försökte sova men röjde istället runt som tusan i min säng så det såg ut som fan. jag frågade vid flera tillfällen när dom skulle hem men fick sällan ett svar tillbaks. så efter att alexandra somnat lite halvt så väckte vi henne och dom åkte home. skönt för då kunde jag sova. haha simon kom in i mitt rum igår och sa att hans busskort och plånbok hade blivit stulet. anledningen till mitt "haha" i början var att han hade lämnat sin väska ute för att han skulle pissa, då får man faktist skylla sig själv. idiot. och sen så i morse fick han ett sms ifrån jamba där det stog nått konstigt, han raderade inte sms:et och vips så hade det dragits hundra kronor ifrån hans mobil. haha, vilken otur han har. det sorliga är ju ändå att det var hans nya snygga quicksilver plånbok som han var så stolt över som vandrade iväg. stackars tusse.

nåväl, idag ska jag sola med alexandra och emma. innan eller efter det ska jag göra engelska och städa mitt akvarium. fick as fina rosa stenar av alexandra och sen så har mamma köpt vita stenar, kommer bli hur fint som helst! =) ska även bada idag, kommer bli as skönt. det får bli en slappna-av-söndag idag. hm, kanske är dags att gå ner och äta någonting.. toodles <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0