many years ago

"Hej min bästaste vän!
Hur mår du? Jag mår bra. Jag LOVAR att jag inte har sagt att Lina och jag är bästisar. Du är min ända bästis det lovar jag. Hoppas att vi kommer med i sikta mot stjärnorna när vi har tränat lite. Jag tycker du är jättesnäll mot mig hela tiden. Jag tycker det är knäppt att ha två bästisar tycker du?"

sen var det en vändpil och där bak fanns denna söta kreaktion :')


haha jag och karro skrev brev till varandra hela hela tiden verkligen. vi kunde sitta på varsin sida av en dörr och skicka under brev i dörrspringan, eller om var och en var hemma hos sig så sprang man upp/ner flera gånger om dagen för att lämna brev. haha vi var allt för söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0