lauren conrad

dagen började så inte bra. vart en liten fight med mor min precis när jag vaknat, inte okej. sen stressade jag som vanligt (när jag är hos mamma) till tåget aptidigt, efter en stund kommer även karro och jonte, trevligt :) vi stog och väntade på tåget som aldrig kom, den vart upp till 10-15 minuter försenat och det gillas inte. helt plötsligt vart klockan lite väl mycket och då ville tåget glida in. men sen vart det ytterligare ett stop i täby kyrkby där vi stog i fem minuter, klockan vart tjugo över då jag började min svenskalektion. toppen. när jag kom till skolan så fick jag reda på att jag fick ig på mitt samhällskunskaps prov OCH man får inte göra omprov för tanten. vi slutade tolv vilket var ett stort plus. jag drog hem till erik en snabbis i brist på annat, följde med honom till vallentuna där jag träffade en mängd najsiga människor. till mesta del var jag med elin och hennes kompichar men sen när alla dom började så drog jag mig till centrum där jag gick in på pressbyrån och köpte en coke. självklart tappade jag den på marken så det tog ett bra jävla tag tills jag kunde dricka den! aaah underbar dag.


nu till något helt annat snyggt. lauren conrad har ju skaffat sig ett klädmärke som faller mig helt in i smaken. den sista blåa är helt otroligt snygg, hon hade en likadan (tror jag?) i ett avsnitt av the hills. om det var den så var den så mycket snyggare i verkligheten. jag skulle inte klaga om jag hade någon av dessa skönheter i min garderob inom kort. det finns också en mängd fler snygga klänningar och allt vad det nu är i hennes kollektion, och det är väldigt kvinnligt. och kort. haha.
give me!
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0