ingenting alls

dagen har varit som alla andra och det finns inte så mycket att säga om saken. för en gång skull har vi ingen läxa tills i morgon, nada! zero! nått så otroligt skönt. vart förövrigt teroriserad(va?) av erik idag, han försökte tvinga med mig på en tripp till stan bara "för att det var så mysigt väder". han sa också att han hade fått solen i ögonen och kom då på att hans solglasögon var gone och fick ett ryck att dra in. heh.. jomen sånt kan väl vara normalt. antar jag. nåväl, tråkgit och kort inlägg men må så vara. jag orkar inte. på nått sätt är jag helt slut, och det är inte på det sättet att jag har gjort nånting ansträngande idag men ändå. klenfan.


Kommentarer
Postat av: erik

kan det vara så att ingen ville följa med till stan tillslut, så att jag fick sitta inne och tråka medans det var fint väder ute! :(

2008-09-26 @ 08:21:57
URL: http://jesuserik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0