"im black, i can do this!"

idag var det skola.. som vanligt. en lite seg dag eftersom vi hade så otroligt långa raster och jag orkade knappt göra något plugg alls idag. menmen, den var kul i alla fall :) följde med emma till täby efter skolan och kollade på lite jeans eftersom att pappa har sagt att han kan ge mig ett par ^^ det vart inte långvarigt eftersom att hon skulle jobba klockan fyra men ändå. jag skulle egentligen åkt hem till mamma idag för att sedan vänta in alexandra som kanske ska låna en klänning av mig som hon ska ha på ett bröllop, men jag orkade verkligen inte gå ifrån tåget till mamma. ja jag är lat. worry baby ^^

fan jag måste plugga också.. suck. åh, och nu ber robert mig skriva en dikt till honom. great. ohwell, toodles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0