"hörru cia.. strumpor"

igår var en ganska.. intressant kväll/natt. vi drog som sagt in till tanto där det var ltie folk, träffade en kille som hette sonny och var bög. åh love him! vi träffade ju också massa andra människor men sonny var den man minns som bäst, och martin. snyggamartin. vi drog hem därifrån vid ett och sen på tåget så började cia prata om att det var någon fest i ormsta vilket hon lurade mig med att följa med. linnea skulle hem och sova vilket som lät väldigt skönt så jag tvekade som satan men hon ljög och sa att 690 gick hela natten så vi skulle ta den hem, hon ljög om att det var massa folk där och hon ljög om att det var nära från stationen. INGET AV DET VAR SANT! suck. haha det roliga var att cia sa att några skulle möta oss vid tåget, och när vi kommer där gående så ser vi att dom står och väntar på oss. när vi kommer närmare så säger någon "tja fiaaa" jag fattade inte vem det var först men efter några stegframmåt så ser jag att det var jonte wikzell! alltså vad är oddsen?! haha jag vart glatt överraskad. vi vandrade hur långt som helst tills vi kom fram till huset där festen tidigare vart. det var otroligt chill och på något sätt väldigt skönt. hade inte pallat med massa äckliga fulla människor. hur som helst så vart vi kvar där till tre och sen så var det dags att försöka tänka på ett sätt att komma hem hela vägen till kragstalund, vägrade gå! bussen och tågen började gå igen vid fem så det var inget alternativ.. cia ringde en bekant hela kvällen och förväntade sig skjuts men det hände inte. attans. vi fick våldgästa sicke eller hur det nu stavas tills tåget började gå igen, han försökte få oss att sova över där men nejtack. jag ville hem. somnade lite halvhjärtat framför tv:n hemma hos honom medans cia skrattade till allt jonte sa. ganska kul.

vi tog tåget som gick runt fem och fick mig att vara hemma halv sex. ahh underbart. det var absolut svinkallt ute så jag frös ihjäl ganska hårt. somnade på stört när jag la mig in the bed och sov tills halv tre då pappa kom in och väckte mig. hm. idag ska jag vara med alexandra och jag vet faktist inte vad vi ska göra. nått kul i alla fall i hope. nej nu ska jag gå och dricka en kall cola light, ååh det vattnas i munnen.. tjingtjong!


cia vart hur fascinerad som helst över att hon supit med alla barnen i familjen wikzell, och var noga med att hon sa det tillräckligt många gånger :)

Kommentarer
Postat av: kakis

hahaha xD ja jag hörde att han stött på dig ^^ btw ringde du mig igår vid typ 01:50? :P missade det isåfall! ih! vad hade du på hjärtat då? :D (om du nu ringde) haha, kizzzez <3

2008-09-06 @ 17:31:32
URL: http://karulinas.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jaa, fan va chockad jag vart! :D

ja det gjorde jag faktist, eller alltså det var ingenting viktigt bara att cia ville ha tag på dig för att säga att hon supit med alla wikzellare, haha hon är bra töntig hon! kisskiss <3

2008-09-06 @ 17:54:34
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: Cia

eeey! haha jag kan faktikst se vad ni skriver! men jag gillar att jag lurade dig duktigt :)

2008-09-06 @ 19:11:24
URL: http://posly.blogg.se/
Postat av: sofia

woops (a)

jag hatar att jag är så lättlurad..

2008-09-06 @ 19:31:27
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: kakkooo

hahaha! jaha okej ;D jag hajjar ;) <3

2008-09-07 @ 00:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0