hejhej vendi


det här är min vän vendela grudd, ävenkallad vendi, ölarn och hubbabubbagirl92. hon är en glad, snygg och rolig tjej på 16 sommrar och har mer eller mindre blivit en basket tjej har jag hört och är väldigt akvit inom den sporten. men hennes  intressen slutat inte där, nej! henne största intressen är att steka pannkakor till dom hemlösa, gulla med pojkvännen robert och kolla på andra avenyn. hon har en far vid namn anders som är bra vän med min far, dom gillar varandra mycket ska ni veta. även henne mor är god vän med pappa timo, dom har tränat tillsammans på korpen. yes indeed det har dom gjort. jag har kännt vendela i fyra år och det är ingenting jag ångrar gott folk. hon är en av dom roligaste personerna i mitt liv och får mig att skratta även fast jag mår nått så otroligt pissdåligt. så tacktack för det hörru :) <3
love ya helt enkelt.









ps.hoppas det här räckte ^^ ds.

Kommentarer
Postat av: vendi

äh vad ska man säga om dig timos lilla minsting (almost)?

äh jag älskar dig helt enkelt

2008-09-29 @ 23:08:50
Postat av: tjejen på bilden

ps du får det att låta som om jag har tvingat dig till detta inlägg heheheh

2008-09-29 @ 23:10:07
Postat av: sofia

hehehe nej inte det inte

2008-09-30 @ 10:05:36
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0