hejhej bloggen

idag hade vi språkdag i skolan. det betyder att vi lyssnar på några sånger, dels två svettiga män som sjöng två ryska sånger. inte kul eller bra. ville dö när han skulle gå ner för trappen och snubblade. haha, urkul. men vi gick också runt till olika workshops vilket betyder att hela femte och sjätte vången var fullproppat med massa språk rum. man skulle minst gå till tre stycken, vi valde spanska, danska och norska. höhö. efter skolan åkte jag en tripp till mirandas skola. mötte även ellinor där vilket var mucho trevligt :) och sen vid tåget så stod söta lilla rar alexandra där, också trevligt. jag och m åkte in till stan då hon skulle köpa lite party kläder till lördag. i birst på energi hos mig så var jag mest bara as tråkig och lite smått bitchig, hehehe. försökte dölja det så gott jag kunde men jag var så kissnödig så det ända jag tänkte på var "snälla gud, gör så att jag inte kissar på mig" helt sjukt va kissnödig jag var. nåväl, det vart lite fina kläder för henne ändå :) vart dock inte våran sofistikerade fika på nått mysigt kafé utan donke. alltid donken, whyyyyy? där fick btw miranda ett spel med sin happy meal som vi döpte till dragon, helt fantastiskt kul spel som går ut på att man ska vinna flest kort. kommer bli som ett nytt party "trick" om man säger så att dra upp dom korten in på småtimmarna, he   he   he.

okejokej, nu ska jag fortsätta kolla på idol. toodles :) <3

Kommentarer
Postat av: miranda

nästa. helg. fest. hos. dig. och. lite. donkendragon

2008-09-26 @ 22:53:05
URL: http://mouthwash.blogg.se/
Postat av: sofia

typ. det. tycker. jag. också

2008-09-26 @ 23:58:25
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0