hej!

skolan var kul för en gångs skull, vi hade klassfoto.. SUCK. en äckelfotograf hade vi också, man såg hela packetet då hans byxor var lite för små i skrevet. inga fler kommetarer om det, vill bara glömma den synen. dock kommer den nog hemsöka mina mardrömmar ett tag framöver. *snyft* vi fick inte ens se ensamfotona! eller jo vissa men inte jag. hatar honom :@ heh.. på mattelektionen vart det lite tråkigt då jag och anna var helt utan matteenergi och frågade om vi fick gå ner till ch (centralhallen) och köpa oss lite choklad. svaret vart nej. vi led igenom tio minuter matte och där tog det stop, vi var allt för uttråkade och gjorde då saken lite roligare då jag kröp ihop som en köttbulle på stolen, vaggade fram och tillbaks samtidigt som jag viskade "choklad choklad choklad". den enda responsen jag fick var ett litet flin och "fortsätt jobba matte nu, du har inte alls gjort mycket" delvis var det ju sant men ändå. är man chokladsugen så är man. som jag sa till miranda, hon får ta konsekvenserna om hon nekar mitt förslag att ta en rast på fem minuter.

efter skolan gick jag, anna och emma till täby för att äta på donken, det var ett tag sen man var där. satsade stort då jag körde på en mcfeast(?) meny. iuförsej så körde dom andra på en dubbelt så stor burgare men ändå.. eftet att ha suttit där i drygt två timmar och bara slöat så tog vi oss en tripp runtom. vart tre trosor för min del och lite annat roligt för den där anna. vi lodade runt där och missade tre tåg tills klockan vart åtta och vi satt på tåget. mötte thailigan lite då och då men det gillas. hände massa roligheter idag i centrum men det behövs inte ta upp nu, endel är ganska.. känsliga för vissa. speciellt när man sitter och äter och någon bredvid börjar prata om tex. bajs. nonice. juste, mötte emma saxh på tåget :) trevligt trevligt.

måste försöka på in nått av samhällskunskapen nu, har nämligen prov i morgon. lär suga stenhårt. ingenting fastnar in my head. ohwell, sleep tight :)


Kommentarer
Postat av: Anna

du glömde nämna bagge!

2008-09-17 @ 23:57:09
URL: http://annaademyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0