hej

igår var det dags att åka in till stan med alexandra och möta upp emma för min lilla surprise, iiih. vid östra fick jag sätta på mig en leopard bindel med rosa volanger där det stod gorgeous på. as hett. vi åkta buss, jag åt nått jag tror var en bulle?, och sen tillslut kom vi fram till ett sushi place vid odenplan där vi åt. lägg på minnet att jag hade ögonbindeln hela vägen! i ungefär en halvtimme. ibland blev man lite rädd då några kom fram och sa "hejhej" eller "beee beee" men jag överlevde. fick även en valfri bio och middag med töserna :) låter mysigt. hoppas det går någon bra film bara ^^ hur som helst så åkte vi sedan hem till mig och kollade på bring it on, in it to win it, ringde lite folk "jag hänger in mina kläder i garderoben nu" och sen så skulle dom hem. satte mig vid datorn och fick erbjudandet att komma hem till emma där anna var och dansade loss. åkte dit och på en gång vart jag insvept i någon shake-what-ya-mama-gave-ya-sak. fast det var kul. mest kul var att se på anna som var galen. åkte hem vid tolv-halv ett. satte mig vid datorn idag (hehe) och sen up to bed.

idag kommer massa släktingar som ska fira mig, iih undra var jag får ^^ juste, alexandra och emma kommer också :) oj, måste nog hjälpa till nu för mamma dampar lite väl mycket. smell u later lovers

amen great nu lyssnar simon på fjortisdunk också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0