hehe

hej. igår var jag med min lilla favvo missy alexandra klein, vi åkte ut på ett litet äventur där vi spelade uno och dansade till "i like big butts". mycket trevligt. påvägen hem så mötte vi några gräbbs som gick i danderyd, ena såg sur ut hela tiden (förutom när han skrattade, då var han söt) och den andra såg ut som en lite fjörtrumpa. dock söt han också. vi hoppade av bussen för att tag en annan då jag trodde att jag såg adde öhrn, big mistake. när bussen kom så var det ingen öhrn på bussen, istället fanns det en lite dragen sören(?). alexandra frågade vart han hade varit och då fick hon svaret "aa det undrar jag också" haha han är skön. vi glömde klicka på den lilla stop knappen där vi skulle av så vi gick istället av vid ryttarvägen, vart en liten promenad hem mot mig för att alexandra sedan skulle låna min cykel och cykla hem. usch så jobbigt, but she did it! hur som helst vart det en bra kväll med min tös :)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, a skulle ringa mig när hon kom hem ifrån ikea så vi får se vad som händer. nu ska jag ta och göra en chokladmilkshake till mig själv och kolla på en film. kanske till och med drar till med att göra lite engelska? hm. we'll see. hare gött :) toodles!

ps. om jag terrade någon med samtal igårkväll så var det för att jag försökte få tag på addes nummer. sorry. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0