en sådan man saknar


den sortens kärlek som alltid lever kvar i hjärtat.
det är sjukt hur man kan växa isär så mycket som vi gjort, vi var så tajta förut och nu är det bara hej då och då. vi säger gång på gång att vi ska ändra på allt och att vi ska ses oftare men det rinner ut i sanden och glöms. det suger. jag suger, som inte gör någonting åt det. vi är långt ifrån att vara så ofta som vi var förut men för mig kommer du alltid vara min bästa vän och jag kommer alltid älska dig. no matter what. jag finns här.

Kommentarer
Postat av: karro

naw, tack sötnos! feel the same way <3

det är inte okej, jag vet! jag gör inte heller nåt åt det så jag suger ju minst lika mycket.

du kommer alltid vara speciell. alltid finnas i mitt hjärta <3 den saken är säker.

jag finns här för dig med, alltid!

2008-09-08 @ 21:10:20
Postat av: sofia

<3

2008-09-09 @ 16:59:28
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0