en döds gata

mamma gick ut för att kolla vad det var för oväsen som lät för några minuter sen, det blev bara högre och högre. jag gick ut med mamma för att se vad det var för något. det var en ambulans helikopter som landade vid fotbollsplanen, hundra meter från mitt hus. mitt hjärta började bulta snabbare och snabbare, tänk om det var någon man kännde som hade råkat illa ut? har någon dött? skadat sig allvarligt? som tur var så sa limpi för ett tag sen att det var någon som hade vurpat med moppen, eller "som tur var" vad säger jag. det måste ju ha varit allvarligt i och med att dom hämtar människan/människorna med helikopter. och tänk om det är någon man känner?! läskigt som fan. hoppas det står i tidningen i morgon typ så att man får reda på lite mer fakta. alltså seriöst först bombsaken och nu detta, vad händer med odlingsvägen? rena rama döds gatan. tänkte skicka ett sms till karro och höra om hon visste nått men jag ville inte väcka henne, läste i hennes blogg att hon skulle upp halv sex. jaautch!

okej nu ska jag försöka sova eller nått, kommer inte orka upp i morgon annars. godnatt <3


Kommentarer
Postat av: kakan

jag vet :O hörde också! vad händer liksom! helt skumt. läskigt ju!

2008-09-08 @ 14:08:33
Postat av: sofia

sjutk läskigt! :O

2008-09-08 @ 17:44:24
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0