done and done

två timmar senare och akvariet är städat, fasiken va jobbigt det är! och tid tar det ju då också..
jag har slitit som ett djur och nu ber mamma mig att dammsuga och damma också,
vad förväntar hon sig av mig? jag är bara en människa.

före:

jag skäms, stackars fiskar.. att dom inte dog?

efter:

 
happy fishes! alexandras rosa (det syns inte att dom är det men det är dom!) stenar var pricken övet i:t. otroligt fint måste jag säga *klapp på axeln* det är fortfarande lite grummligt men det lägger sig nog snart :) fan va duktigt jag är. nu när man ändå är igång kanske man ska passa på att ta ut saker man inte gillar i rummet? som en buddah tavla typ och lite annat smått. haha hittade saffies julklapp sen två år tillbaks också. tror jag slänger den, har ingen användning av det. mamma envisas om att sätta upp min ursnygga audrey hepburn tavla som jag fick när jag fyllde år men det kommer ta upp för mycket plats i mitt rum. alltså jag har en helvit vägg med inga tavlor och jag tycker det är fint och vill ej förstöra det. hon säger också att vi kanske ska lämna tillbaks den, över min döda kropp!


Kommentarer
Postat av: venditjejen

vad var henens present?

2008-09-21 @ 14:57:16
Postat av: sofia

lampor i olika fäger, konstigt nog önskade hon sig det

2008-09-21 @ 14:59:30
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0