död död och åter igen död

idag invigde jag mina nya fina rosa joggingskor då vi hade copertest(hur stavas det?) och man var då tvungen att springa hela fem varv på tolv miniter runt den löjligt jobbiga banan för att gå ett ynkligt g. jag sprang fyra½, inte nöjd. att jag inte ens fick g? det är ju helsike dåligt. i can do better. gick iuförsej lite också men jag var tvungen i och med mitt handikapp äckel astma. + att solen stekte på som aldrig förr just denna dag. efter den tortyren så spelade vi lite fjollboll, gjorde först några övningar som sedan gick över till blodigt allvar killer match. i alla fall från vårat lag minus mig och emma. jag tror vårt skrickande lag mest ville kicka oss men icke sa nicke, jag tycker vi gjorde en ganska bra insats. tog flera smällar som ingen annan gjorde! emma stoppade en stenhård boll ifrån belindas sida och själv fick jag en boll både i pallet och på vaden av den där anna.... mycket skönt. hur som helst så var skoldagen ganska jobbig, plågsam och tråkig som alltid, inga konstigheter där.

efter skolan så mötte jag upp alexandra i (täby)centrum då hon skulle köpa present till hennes littlebrother. vandrade runt där ett tag och plörsligt fick jag ett ryck och bestämde mig för att köpa mycket söta, fina och underbara disney plåster :) nu funderar jag seriöst på att ta ett skönt bubbelbad. har sagt till mig själv flera dagar i rad nu att jag ska göra det men inte blir det så inte.. hm. nu ska det bannemej bli av! måste göra engelska sen också. åååååh orka med skolan, NEJ! hate it. nåväl, får stå ut ändå. bara för att jag är så duktig. höhö host men ändå. hare bra, KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0