borås here i come

idag drog jag hem till anna som skaffat sig en arne katt. den var mycket söt faktist, mer än jag förväntat mig. dock var den ju lite smått galen, klöste anna så hon såg ut som en liten emokid. men jag antar att det gillas. vi åkte till ica för att köpa lite smått och gott, satte oss sen framför tv:n och kollade på she's the man. lite så dorky film men den dög just för att det var en snygg kille med, heh.. sen så vart klockan så mycket så att mamma skulle hämta mig. ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra, skulle solat med alexandra men hon beslöt att vi skulle göra det på söndag istället. vet inte om hon samtidigt beslöt att vi inte skulle leka överhuvud taget men det återstår att se. just nu sitter jag och väntar på maten mor min lagar, luktar gott så jag hoppas jag inte blir besviken.

efter maten ska jag packa för jag ska till borås tomorrow med hela tjocka familjen - mamma för att hälsa på sebbe. kan bli trevligt. har inte sett hans lägenhet än men jag hoppas den är snygg. höhö. nåväl.. hoppas jag gör någonting ikväll i alla fall. toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0