15:48

hej, jag orkar inte skriva mycket men igår åkte jag till täby med emma. jag köpte en as mysig och ursnygg kofta, svarta ballerinaskor (vet att det typ är vinter ute but i like it), foundation, parfym (som jag har längtat!) och sen så söta vantar. vart ingen väska pga att den var lite mindre än jag trodde men jag och alexandra ska åka in till stan någon dag då vi ska kolla på olika friis&company väskor. efter shopping besöket åkte jag och kollade på fotboll med linnea, träffade även linus lol-räka, matilda och fredric där. han tyvärr inte träffa erik men jag ska försöka få med honom på fotboll i morgon istället. hoppas han kan! hur som helst så var det skola idag och det sög, allmänt tråkigt som vanligt och jag gillar inte alla jobbiga lärare. den ända jag gillar är förvånansvärt våran mattelärare, hon är snäll. och typ rädd för att säga till oss, men det gillas. ååh vi har prov i samhällskunskap på torsdag och matteprov på fredag, ME ARE NOT REDO! hatar samhällskunskap så mycket. läraren också, hon tror att hon är så mycket bättre än alla andra lärare. newsflash you'r not! stick och brinn i stället. usch.

nej okej nu ska jag inte vara så otrevlig. ska förövrigt försöka sluta svära så mycket också, har märkt att jag gör det väldigt ofta utan att tänka på det. illa. okej det vart inte så kort inlägg men nu ska jag tare duktigt lungt framför tv:n, toddles!

the script - the man who can't be moved
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0